איך לבצע הובלה של דירה בעשרה צעדים – חלק אחרון בסדרת המדריכים

אם הגעתם לחלק השלישי בסדרת המדריכים להובלה עצמית של דירה, כנראה שאתם עומדים לקבל את ההחלטות הנכונות ולבצע את הובלת הדירה על הצד הטוב ביותר.

לפני שנמשיך, אני ממליץ בחום לקרוא את שני החלקים הראשונים בסדרה מאחר והם מכילים פרטים חשובים אודות הובלות דירה בכלל והובלה עצמית בפרט. להזכירכם, עד כה עסקנו באריזת הדירה, ארגון רכב הובלה והכנה למעבר. שלב מספר 6 מתרחש ממש לפני המעבר הפיזי לדירה החדשה.

  1. ציוד לימים הראשוניםחיסכון בהובלות דירה

    סביר להניח שגם אם רשמתם את תכולת כל הקרטונים וכמו שהמלצנו, מיינתם אותם לפי חדרים, עדיין יהיה לכם קשה להתמצא במרחב החדש. לכן, יש להכין מבעוד מועד מזוודות אישיות או ארגזים אישיים לכל אחד מדיירי הבית. מזוודה זו תכיל בגדים לימים הראשונים, כלי רחצה, כסף ומסמכים חשובים כך שלא תצטרכו להיות לחוצים ולחפש פריטים חשובים בארגזים השונים.

  2. סידר את רכב ההובלה או המשאית

    שלב זה קריטי לבטיחותכם עליכם לחלק את תכולת הדירה לפריטים כבדים יותר או פחות וכך להעמיסם על הרכב. לצורך ההמחשה, נדמיין מצב בו אנו מעמיסים משאית. על מנת להשתמש בחלל המטען בחוכמה ועל מנת להעמיס בצורה שלא תפגע בבטיחות הנסיעה, חשוב מאוד להעמיס את הפריטים הכבדים ביותר ראשונים ורק לבסוף את הפריטים הקלים יותר. משמעות הצעד היא שמעבר לשימוש חכם במרחב, אנו מונעים מפגע בטיחותי חמור שיכול להתבטא בהיגוי יתר של המשאית (סטיית החלק האחורי בזמן סיבובים). כמו כן יש לאחסן ראשונים גם את הפריטים הארוכים מתוך רצון למקסם את יכולת האחסון של הטנדר או המשאית.

מעבר לכך, אני ממליץ, להציב שני אנשים על המשאית על מנת לסדר את הפריטים בצורה חכמה ובטוחה וכמובן לאבטח אותם.

  1. הגנה על הרהיטים בזמן ההובלה

    על מנת לשמור על הרהיטים ומכשירי החשמל, השתמשו בשמיכות, שקיות בועות (פצפץ) וקרטונים על מנת לעטוף אותם או ללפחות את הפינות (החלק הרגיש בהובלה). לאחר מכן השתמשו בפתרון עליו אני ממליץ בחום – ניילון נצמד אותו ניתן לרכוש בחנויות לממכר חומרי אריזה למעבר ושייתן לכם פתרון כולל להצמדה של שכבות המגן ולשכבת הגנה נוספת.

  2. העמסת הקרטונים והארגזים

    לבסוף, העמיסו את הקרטונים. אם בחרתם לרכוש קרטונים להובלות, תיהנו מיתרון נוסף של גדלים אחידים – דבר שיקל עליכם את ההעמסה ויכול לחסוך מקום רב.

  3. קשירה ואבטחה

    קשרו ואבטחו את הרהיטים והציוד ככה שלא יזוזו במהלך ההובלה. מיותר לציין את החשיבות הבטיחותית ואת הרצון שלכם לפרוק ציוד שלם…

מומלץ לרכוש גליל של חוט קשירה חזק בחנות חומרי בניין או בחנויות לממכר חומרי אריזה.

לבסוף, לאחר נסיעה זהירה, פרקו את הציוד בזהירות תוך מחשבה על בריאותכם. קל מאוד ברגע של התלהבות וחברותה, לעשות טעות ולהרים משהו בצורה לא נכונה. החשוב ביותר – שמרו על בטיחותכם ובריאותכם.

אני מאחל לכם מעבר מוצלח!

כתבו תגובה